۱۳۹۲ دی ۲۳, دوشنبه

استراتژی حکومت اسلامی: مواد مخدر حلال! مشروب حرام!

چرا استعمال مواد مخدر در داخل کشور حرام اعلام نمیشود چرا مراجع تقليد حكم آشكاري درباره حرام بودن مواد مخدر نمي دهند؟ چرا این سیاست کثیف را جمهوری اسلامی به کار گرفته است؟ خوب واضح است، چون وقتی ذهن جوان تصاحب فرهنگی شود، می توان تمام سرمایه های وی را از او گرفت و بر آن سلطه داشت. دومین دلیل که این هم مانند اولی دارای ارزش است این است که سودی که این تجارت دارد در هیچ کاری نمی توان پیدا کرد، متأسفانه بسیاری از باندهای توزیع مواد مخدر را خود این آقایان به تعریفی دیگر با نفوذان حکومتی هدایت می کنند، بنابراین، به این دلایل حکمی درباب حرام بودن صادر نمی شود.
اما چرا مشروبات الکلی حرام است؟ خوب واضح است برای اینکه تأثیر مستقیم روى مغز و عقل مى‏گذارد و آن را از کار مى‏اندازد. روشن است که با از بین رفتن عقل، پرده شرم و حیا دریده مى‏شود. در نتیجه در مواقع مواجه شدن با کمبود و خطر میدان به دست غرایز حیوانى مى‏افتد و انسان به صورت حیوانى وحشى و لجام گسیخته درمى‏آید و در آن هنگام ممکن است دست به سرنگونی و مخافت با جمهوری اسلامی ایران بزند، پس به همین دلیل حرام است.
اما در تمام رساله های آیت الله های عظمی آقایان خمینی، خامنه ای، مکارم شیرازی، لنکرانی، همه عنوان کرده اند حرام است، اما اگر از آن به عنوان مصرف دارویی نگاه کرد منعی وجود ندارد. پس آن بزرگواران نیم نگاهی به آینده حکومت خود داشته اند که این فتوا را صادر کرده اند.
مصرف مواد مخدر به سال‌های بسیار دور می‌رسد، زمانی که افلاطون و ارسطو از آن به عنوان داروی بی‌حس کننده یا بیهوشی برای افرادی استفاده می‌کردند که مورد عمل جراحی قرار می‌گرفتند. اما امروزه مواد مخدر کارایی دگری دارد، بی گمان فاجعه مواد مخدر و اعتیاد به آن ، یکی از بزرگترین و پیچیده ترین معضلهایی است که می شود گفت ایران با آن روبرو است. یکی از کارسازترین و قدیمی ترین شیوه های استعمارگران و دشمنان بشریت، ترویج مصرف مواد مخدراست، که به منظور بازداشتن جوامع انسانی از رشد، تعالی، آزادی و غارت هر چه بیشتر، کسب منافع افزون تر به کار برده شده و روز به روز گسترش بیشتری می یابد، که در این مورد متأسفانه جمهوری اسلامی ایران، این استراتژی را روی مردم خود به خوبی پیاده کرده است.
توسعۀ آزمایشگاههای هروئین و کراک در ایران و کاهش تریاک، میزان مصرف هروئین و کراک را در ایران افزایش داده است. افزون بر این ، کاهش قیمت این فراورده و تأثیرگذاری سریعتر آن ، بویژه در میان جوانان و نوجوانان ، سبب رشد روزافزون مصرف آن شده است. این گزارش از روزنامۀ سرمایه نیز خواندنی است که:" قیمت عمده فروشی کراک ، در سال گذشته در تهران، هر کیلو 12 میلیون تومان بوده است ، در حالی که امسال به 5 میلیون تومان کاهش یافته است و هر گرم از 15 هزار تومان سال گذشته به 7 هزار تومان رسیده است، متأسفانه ما در این گونه مسایل همیشه در رتبه بندی های جهانی مقام قابل توجهی می آوریم، تا جایی که رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی می گوید ایران از بزرگترین کشورهای مصرف‌کننده کراک است، سال گذشته 25 تن هروئین در سطح کشور کشف شد که 90 درصد آن هروئین کراک بوده است.
در نتیجه با نگاهی دقیق تر پی می بریم که وقتی جمهوری اسلامی بر علیه موضوعی به مخالفت می پردازد و در مقابل از موضوع مهمتر دیگری مانند اعتیاد به راحتی چشم می پوشد، همه این موارد نتیجه سیاست های شوم این نظام است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر