۱۳۹۲ دی ۲۱, شنبه

صنعت تن فروشی دختران و زنان جمهوری اسلامی در کشورهای اسلامی!!!

به برکت وجود جمهوری اسلامی؛
عرب های اماراتی در بازار فاحشه گری و خرید و فروش دختران و زنان ، بیشترین و بالاترین قیمت را برای دختران ایرانی می پردازند و عاشق دختران 14 تا 20 ساله ایرانی هستند.
بسیاری از این دختران از روی ناچاری و تنگدستی ( فقر ) تن به این کار می دهند.این روند قاچاق دختران به دست باندهایی انجام می گیرد که در تهران و شهرهای جنوبی ایران مشغول به کارند.بسیاری از این دخترها به بهانه کار در دبی ، منشی گری ،ازدواج و گشت و گذار وارد این باند های کثیف قاچاق زن می شوند و پس از اینکه آلوده این کار شدند دیگر هیچ راه بازگشتی ندارند.تا کنون جنازه بسیاری از این دختران و زنان به وسیله دولت امارات به جمهوری اسلامی برگردانده شده است.به گفته شماری از این دختران ، آنها می توانند تنها در چند ماه تن فروشی پول میلیونی به دست بیاورند. از سویی بسیاری از آنان اعتراف کردند که پس از اینکه درگیر تن فروشی شدند دیگر آسایش و زندگی برایشان نماند.در بسیاری از جاها سخن از ربودن این دختران و زنان به وسیله باند های ایرانی و اماراتی ها به میان آمده است. و چه دلخراش است، شنیدن این نکته که بسیاری از آدم های بانفوذ ایرانی در این کار بی شرمانه و کثیف دست دارند و جالبتر اینکه دستگیری و بازداشت این آدم ها کار آنچنان سختی نیست.هر از چند گاهی می خوانیم که یک باند قاچاق زن به کشورهای کناره خلیج پارس دستگیر و منهدم شده است و باز می بینیم که همچنان این روال ادامه دارد.در سال 83 بزرگترین حراج دختران ایرانی در فجیره رخ داد.این در حالی بود که بسیاری از مسئولین این رخداد را دروغ شمرده و آنچنان هم به این جریان اهمیت ندادنددر حالیکه از سویی دیگرمقامات انتظامی خبر از دستگیری 25 نفر را دادند که در باند های قاچاق زن به امارات عربی دست داشتند .قاچاق دختران ایرانی تنها درکشورهای کناره خلیج پارس انجام نمی گیرد و در کشورهای ترکیه و اروپای شرقی و افغانستان و پاکستان نیز انجام می شود.
در کشور های امارات و پاکستان دختران 11 تا 16 ساله ایرانی را به مناسبت عید فطر و عید قربان در مراسمی به نام ( حـلفـه ) به فروش می رسانند.این تنها گوشه هایی از رخدادهای امروزه  ایران ما می باشد.
 بله این است که هر چه شکاف طبقاتی و تنگدستی بین مردم جامعه بیشتر شود، زنان و دختران بیشتری تن به این کار می دهند همانگونه که پسران بیشتری دست به دزدی می زنند و اگر می خواهید بدانید آمار تن فروشی زنان در ایران چه اندازه است آن را با آمار دزدی در ایران بسنجید. بله ما همچنان غرق در این اندیشه هستیم که شاید جمعه ای امام زمان ما بیاید و دیگر مسایل را به باد فراموشی سپرده ایم.

۱ نظر: