۱۳۹۲ بهمن ۲۰, یکشنبه

افزایش مصرف مخدرهای "بی تی" "گل" "کروکودیل" نسخه ای جدید از نظام



نقشه های عوامل دست نشانده حکومت اسلامی برای ترویج مواد مخدر و فساد جنسی در میان جوانان به منظور گمراه سازی و خروج آنان از عرصه های اجتماعی و سیاسی را می توان نشانی دانست برای جلوگیری از نضج و رشد حرکت های رهایی بخش به منظور استقرار نظام آزاد در این سرزمین و طبیعی است که جوانان سالم و آگاه و بیدار منافع و موجودیت رژیم جمهوری اسلامی را به خطر می اندازند.
آگاه سازی نسل جوان امروز از اهمیت زیادی برخوردار است و به این ترتیب است که می توان پشتوانه ای از بینش سیاسی برای جوانان فراهم آورد و آنان را از اسارت در دام های جمهوری اجباری که به وسیله ترویج غیر مستقیم و نامحسوس فساد و بی بندوباری و مواد مخدر است، محفوظ داشت.
در سایه سکوت مسئولان مبارزه با اعتیاد، این روزها سوداگران مرگ دست به تبلیغ آشکار تهیه مواد مخدر در فضای مجازی زده اند. برخی وبلاگها انواع و اقسام روشهای کاشت و نگهداری گیاهان مخدر را به همراه گزارش تصویری منتشر کرده اند، چگونه است وبلاگ نویسی که به کسی ضرری نمی رساند به خاطر مطلبی که بر خلاف نظام می نویسد سریعا ردیابی می شود و به زندان می افتد ولی با تبلیغ کنندگان مواد مخدر چنین برخوردی ندارند.
یکی از بهترین روشهای تسخیر روح و جسم جوانان و نیروهای فعال هر جامعه ای و از بین بردن روح آزادی خواهی، معتاد کردن آنهاست و در راستای این امر و برای تبلیغ، هر زمانی که می خواهند ماده مخدر جدید و قویتری را در یک جامعه رواج بدهند یا آنرا به نوعی با سکس و نیروی جنسی و نیروی جوانی ربط می دهند و چنین عنوان می کنند که استفاده از این ماده مخدر باعث افزایش قدرت جنسی و شهوت می شود و یا به عنوان افزاینده مقدار تمرکز حواس، برای قشر تحصیل کرده و یا کسانی که به مدت طولانی مشغول کار فکری هستند، معرفی می شود. در ادامه به معرفی جدیدترین دستاوردهای جمهوری مرگ برای از بین بردن جوانان می پردازیم:
گل:
مصرف مخدر گل در نوجوانان و جوانان به ویژه دختران که به دنبال تجربه‌های تازه‌ با نامهای لوکس هستند بیشتر است.
گیاه شاه‌دانه (Cannabis) قرن‌ها براى مصارف صنعتى و طبى و به خاطر اثرات روانگردان يا برانگيختگى ذهنى حاصل از آن كشت مى‌شده است. اگر از سر شاخه‏ هاى به گل نشسته گیاه ماده چسبنده‏اى به نام رزین که در حال ترشح است جمع ‏آورى و خشک شود، در واقع حشیش به دست آمده است. این گیاه در آمریکاى شمالى به نام ماری‏جوانا یا چرس، در انگلیس به گراس، در هندوستان بنگه و گنجا، در خاور نزدیک و خاورمیانه حشیش و غیره شهرت دارد.این ماده اثرات قوی تری نسبت به حشیش داشته و مصرف مداوم آن موجب اعتیاد روانی فرد می‌شود. اما آیا مخدر گل همان ماری جوانا است؟ طبق قانون باید همین طور باشد اما این طور نیست  چون در بازار مواد مخدر قانون استانداردی وجود ندارد. مخدر گل از دسته ماری جوانا است اما نه برگ آن بلکه گل آن است که مقدار زیادی مخدر تی اچ سی و بیشتر از ماری جوانای معمولی دارد.
این مقدار زیاد کریستال بر روی این گیاه فقط در فرم ماری جوانای جی13و شاهدانه کش افغانNirvana Aurora  Indicaدیده می شود و در انواع کانابیس های صنعتی، که با نام اسپایس به فروش می روند می باشد ولی هیچ گاه این مقدار کریستال بر روی ماری جوانای معمولی تشکیل نمی شود.  ماده مخدر گل  دارای پتانسیل قویتر از ماری جوانا و حشیش در ایجاد توهم و اعتیاد آوری است و میزان  قدرت توهم زایی آن 2 تا 3 برابر بیشتر از ماری جوانای معمولی است. شکل ظاهری مخدر گل همانند ماری جوانا یا حشیش است و بررسی‌ها نشان داده شده با افزودن این مواد توهم ‌زا و محرک ‌های دیگر بر قدرت مخدر بودن، سرخوشی و تشنگی آن تا چند برابر معمول افزوده ‌اند و لذا بسیار خطرناک‌تر از ماری جوانا یا حشیش فعلی است و نیز مصرف آن در سال جاری رواج بیشتری و روز افزون دارد.
حجم بالای ورود به کشور، منبع اولیه گیاهی این ماده، ارزانی، سهولت در مصرف(کشیدنی)، قابلیت حمل آسان، قابلیت بارگذاری در نخ سیگار، امکان مصرف در بسیاری از محل‌ ها و موقعیت‌ ها و نیز امکان تهیه در ساده‌ترین اماکن از جمله مهمترین عوامل شیوع بالا در مصرف این ماده است.
سرخوشی، اضطراب، حملات همراه با وحشت‌زدگی، خنده‌های بی‌مورد، خشکی دهان، ضربان قلب بالا از عوارض‌های بسیار خطرناک این ماده تخریب شدید حافظه، فراموشی، حواس پرتی، اشتهای شدید و بهم خوردن روال رژیم غذایی انگیزه بسیار ضعیف در ترک، ایجاد مشکلات بعضا غیر قابل برگشت(کبدی، قلبی، غددی، گوارشی، مغزی) حالات جنون آمیز در فرد همراه با (توهم، هذیان، سوءظن و پرخاشگری) است.
مصرف آن در دراز مدت موجب گرایش به سوی مواد خطرناک‌تر، عفونت‌های ریوی، نازایی، آترونی مغز و تشنج، اختلالات روانی شدید و پایدار، ایجاد سندروم بی‌انگیزگی که یک حالت ناامیدی، بی‌‌تفاوتی و بی‌مسئولیتی است می‌شود.
نام گذاری گل ترفندی زیرکانه از سوی سوداگران مرگ برای جا انداختن سریع این ماده در نوجوانان و جوانان است تا به دور از برداشت‌های بد و منفور در جامعه باشد چون نام گل زیبا است و احتمالا چون طبیعی است خطری ندارد و وحشت و بدبینی شکل گرفته در ذهن را کاهش می‌دهد.بیشترین گروه مصرف کننده این ماده نوجوانان و جوانان هستند چون آنها در این سنین بشدت به دنبال تجربه‌های تازه‌اند و نیز متأسفانه مصرف این ماده در خانم‌ها هم با شیوع بالا در سطح کشور در حال گزارش است. نکته بسیار مهم این است که جوانان و نوجوانان با این تفکر که مصرف ماری جوانا خطر اعتیاد ندارد به مصرف آن روی می‌آورند این در حالی است که به اعتقاد اکثر محققان حوزه اعتیاد، مصرف حشیش و ماری جوانا دروازه ورود به مصرف مواد مخدر و روانگردان های خطرناک تر است.
کروکودیل:
و اما کروکودیل، این ماده مخدر کشنده و خطرناک که براي اولین بار در کشورهای حوزه سیبری و روسیه شيوع يافته، Krokodil نام دارد. براساس تحقیقات به عمل آمده، کروکودیل، به خاطر تأثیراتی که روی بدن مصرف‌کننده می‌گذارد، خطرناک‌ترین و به‌ قولی دهشتناک‌ترین ماده مخدری است که تاکنون در جهان شناخته شده است. از مشتقات ماده مخدر هروئین است که تاثیرات تسکین و آرام‌بخشی بسیار سریع و قدرتمندی دارد. این ماده مخدر در سال 1932 کشف شد و  قدرت آن 8 تا 10 برابر قدرت مرفین است.
نام کروکدیل را روسها به این دلیل برای این ماده مخدر انتخاب کردند که مصرف آن باعث می‌شود پوست بدن به رنگ سبز در آید و پس از مدتی گوشت بدن به طور كامل پوسیده شده و از بین برود. يکي از دلایلي که اين ماده مخدر در حال گسترش سریع در بسیاری از نقاط جهان است، سادگی ساختن آن و دسترسی افراد کم‌ در‌ آمد به آن است.
کروکودیل از جهات بسیاری شبیه هروئین است، اما ماندگاري کمتری دارد. در حالی که تأثیرات استعمال هروئین 4 تا 8 ساعت پایداری است، تأثیرات کروکدیل بیش از یک ساعت و نیم به طول نمی‌انجامد.
اما چيزی که کروکدیل را تا به این حد ترسناک کرده است، آسیب‌های بسیار خطرناکی است که به بدن استعمال کننده وارد می‌کند، آسیب‌هایی مانند تخریب بافت‌های بدن، ایجاد زخم‌های عمیق، قانقاریا و در نهایت فاسد شدن بدن. براساس تحقیقات بدست آمده، گفته می‌شود فردی که کروکدیل استفاده می‌کند با هر یک دوز مصرف، یک سال از زندگي خود می‌کاهد.کروکودیل را نمی‌توان ترک کرد.
دزومرفین یا کروکودیل تمام قربانیان خود را می‌کشد آن هم خیلی سریع، زیرا فرد آلوده زمانی برای ترک ندارد. یک فرد معتاد به هروئین شاید 6 تا 7 سال زنده بماند، اما کروکدیل فرد را در کمتر از دو سال از پا در می‌آورد.قیمت کروکدیل سه برابر ارزان‌تر از قیمت هروئین بوده و به همین دلیل است که مردم عادی تمایل بیشتری به خرید آن دارند.
بی تی:
پان پراگ یا بی تی(BT)نام مخدری جدید برای نابودی دانش‌آموزان، دانشجویان و قشر جوان است.این مخدر خطرناک، اما بسیار ارزان که در بسته‌های سبز رنگ و به قیمت کم‌تر از 500 تومان حتی در برخی در  سوپر مارکت‌ها نیز یافت می‌شود، محصول کشور هندوستان است که مخدر‌های مشابه آن نیز در پاکستان و افغانستان تولید می‌شوند و دقیقا همانند مخدر ناس، یعنی از طریق بزاق دهان مصرف می‌شود .هرچند پیش تر برخی رسانه ها اشاره ای به این قبیل ماده مخدر داشتند، اما به دلیل برخی کم توجهی ها هنوز این مخدر ارزان قیمت برای عمده مردم و جوانان ناشناخته است.
مواد اولیه این محصول خطرناک، تنباکو، آهک، خاکستر، ادویه های معطر، ساخارین(ماده بسیار سرطان‌زا) و برای افزایش قدرت سرخوشی ترکیبات مخدر و یا توهم ‌زایی چون تریاک و حشیش و ترکیبات شیمیایی دیگری چون آرسنیک، منیزیم، سرب و حتی داروهای روان‌گردان از قبیل اکستازی گزارش شده است. بزرگ‌ترین فاجعه این مخدر ویران‌گر که در بسته بندی های بسیار شیک و با طعم انواع میوه ها وجود دارد این است که اگر تریاک و حتی کراک و هروئین و سایر مواد مخدر سنتی و صنعتی، قشر بزرگ سال، جوان و یا حتی نوجوان را مورد هجوم قرار داده اند، این سرطان بی صدا نوک پیکان شومش را به سمت کودکان و خردسالان دانش آموز نشانه رفته است و گویا قصد دارد تمام جوانان را شخم بزند!
متخصصان بر این باورند که این مخدر بی‌صدا و کم‌تر شناخته شده، علاوه بر ایجاد وابستگی و اعتیاد روحی و روانی، به سلول های مغزی، دستگاه تنفسی و قلب و عروق آسیب های جدی فراوانی می‌رساند و موجب، افت تحصیلی، گیجی و از دست دادن تعادل روحی رفتاری و حرکتی می‌شود. همچنین بروز حرکات غیر طبیعی در چشم ها، افزایش ضربان قلب، دندان قروچه، لرزش، اختلال در خواب، سرطان روده بزرگ، نارسایی کلیوی، اختلالات رفتاری همراه با پرخاشگری، افزایش فشار خون، تخریب زیبایی و بروز سرطان دهان، حنجره و لثه، از مهم ترین عوارض جسمی و روانی مصرف این ماده خطرناک به شمار می‌رود.
خطرناک بودن این ماده زمانی بیش تر به چشم می‌خورد که کودک بدون اطلاع از عواقب و عوارض و خطرات این ماده، با قیمتی ارزان و نسبتا راحت آن را تهیه می کند و آن را برای خوشبو کردن دهان یا لذت بردن استفاده می کند و چون در بسته بندی هایی شیک همانند آدامس، پاستیل و ... است؛ والدین با تصور این که بسته‌ای که فرزندشان مصرف می کند  پاستیل هست و نه مواد مخدر نگرانی یا ممانعتی به خرج نمی دهند! این ماده که در حال آلوده کردن و نابود کردن دانشجویان و به ویژه دانش آموزان است، بیش از دو سال است که در کشور وارد شده و روند استفاده از آن در حال گسترش است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر